Garantuje udoban rad i jednostavan proces odobrenja dokumenata svim
korisnicima koji nisu stacionarno vezani za kancelarijski rad, čime se značajno
olakšava učešće u procesu odobrenja dokumenata svim učesnicima u kretanjima i
odobravanjima elektronskih dokumenata.
NAJČEŠĆA PITANJA:
KOME JE NAMENJEN UPDOC?
Svim preduzećima bez obzira na delatnost i veličinu preduzeća.
Preduzeća koja se suočavaju sa problemima sa skladištenjem i razmenom dokumenata.
NA KOJE NAČINE JE REŠENJE DOSTUPNO?
Rešenje se instalira na lokaciji korisnika. Može biti dostupno na Cloud-u ili serverima korisnika.
INTEGRACIJA SA DRUGIM ERP SISTEMIMA
Apsolutno!
Rešenje je koncipirano da može da se lako i brzo integriše sa bilo kojim ERP sistemomom.
MOBILNA APLIKACIJA
Trenutno je na raspolaganju samo Android verzija, uskoro i verzija za IOS.
DA LI SVI KORISNICI IMAJU PRISTUP CELOKUPNOJ DOKUMENTACIJI?
Da, ukoliko korisnik ima dodeljen najširi opseg autorizacija/privilegija! Za svakog korisnika pojedinačno se definiše autorizacija/privilegija.