DMS – UpDOC

APLIKATIVNO REŠENJE ZA ELEKTRONSKU RAZMENU DOKUMENATA

Propisi relevantni za postupanje sa arhivskom građom

MOBILNA APLIKACIJA

Garantuje udoban rad i jednostavan proces odobrenja dokumenata svim korisnicima koji nisu stacionarno vezani za kancelarijski rad, čime se značajno olakšava učešće u procesu odobrenja dokumenata svim učesnicima u kretanjima i odobravanjima elektronskih dokumenata.

NAJČEŠĆA PITANJA:

KOME JE NAMENJEN UPDOC?

Svim preduzećima bez obzira na delatnost i veličinu preduzeća.

Preduzeća koja se suočavaju sa problemima sa skladištenjem i razmenom dokumenata.

NA KOJE NAČINE JE REŠENJE DOSTUPNO?

Rešenje se instalira na lokaciji korisnika. Može biti dostupno na Cloud-u ili serverima korisnika.

INTEGRACIJA SA DRUGIM ERP SISTEMIMA

Apsolutno!

Rešenje je koncipirano da može da se lako i brzo integriše sa bilo kojim ERP sistemomom.

MOBILNA APLIKACIJA

Trenutno je na raspolaganju samo Android verzija, uskoro i verzija za IOS.

DA LI SVI KORISNICI IMAJU PRISTUP CELOKUPNOJ DOKUMENTACIJI?

Da, ukoliko korisnik ima dodeljen najširi opseg autorizacija/privilegija! Za svakog korisnika pojedinačno se definiše autorizacija/privilegija.